Register my restaurant
Help


Reviews - Angolo Italiano

Reviews

8.7
of 10

Fabulous
188 reviews
Ambience
8.2
Food
9.0
Service
8.7
Real experiences from real diners
Ratings and reviews can only be left by guests who have booked with TheFork.
How do we calculate ratings?
  • Marie F.1 review

    March 12, 2025

    10/10

    My guests and i had a great time, bit cold being outside but overall food and service received was excellent. Will definitely be back.

  • Caroline R.12 reviews

    August 13, 2024

    5.5/10

    Food really good but service really poor. Not one smile from the staff, they seemed bothered by having to take care of guests. Food arrived before we got any drinks and they didn’t apologize or even seem to care. Had to ask for water three times.

  • Claudette G.4 reviews

    June 28, 2023

    5/10

    Very disappointed, pizza was not cooked , but they did give us a refund

  • Ioana I.3 reviews

    August 4, 2022

    10/10

    Great food and welcoming staff. Absolutely loved it!

  • Viviane R.1 review

    July 15, 2022

    6.5/10

    High value for the quality of the food served. Very small portions.

  • Sara L.2 reviews

    July 6, 2022

    2.5/10

    Good is frozen and reheated. Bland and tasteless.

    Angolo ItalianoOwner

    Hello madam. We are sorry you were not happy with our food. However, we would like to argue with your claim that our dishes are frozen and reheated - this is absolutely not the case! Our products are fresly delivered every day and cooked on the spot. We are perplexed by the fact you were not able to tell the difference between frozen products/dishes and freshly made ones and yet decided to leave such an unfounded review. Going back to the dish you ordered (the gnocchi alle vongole), we are once again sorry you didn’t enjoy it and were not happy with our service even after we asked if you wanted to replace the dish (offer you declined) and then didn’t make you pay for the food, wine or water.

  • Roger H.4 reviews

    June 17, 2022

    10/10

    Little Italian restaurant with nice terras, kind people and great food and nice Italian wines. It's located in the centre of Cannes near to the boulevard

  • Régis A.33 reviews

    July 26, 2020

    10/10

    Excellent repas

Tripadvisor reviews

Tripadvisor
330 reviews

Frequently Asked Questions

Book a table

For free

Are you a restaurant owner?

Register your Restaurant

Tell us more about you and we will contact you as soon as possible

Already a Client

Log in to TheFork Manager and contact us by Chat.

Download our App

  • Download from the App Store
  • Get it on Google Play
  • About
  • Loyalty program
  • Contact
  • Terms of Use
  • Are you a restaurant?
  • Privacy and Cookies Statement
  • Frequently asked questions
  • We are hiring
  • MICHELIN Guide Partnership
  • Restaurant near me

© 2025 La FourchetteSAS - All rights reserved

Promotional offers are subject to conditions displayed on the restaurant’s page. Offers on alcoholic beverages are strictly reserved for adults. Alcohol abuse is dangerous for your health. Drink with moderation.