Marianne B. • 1 review
March 15, 2024
8/10Prima eten, bediening was traag.
Bella Milano • Owner
Hoi Marianne, Bedankt voor je open recensie. We zijn blij om te lezen dat het goed heeft gesmaakt. Echter geeft u aan dat de bediening traag was. Hier wil ik graag een toelichting over geven. Zoals u waarschijnlijk weet is er binnen de horeca een groot te kort aan personeel en ook wij lijden hier helaas aan. Dat neemt niet weg dat wij niet ons best moeten doen om U alsnog zo goed mogelijk te helpen. Ik weet zeker dat ons team haar uiterste best doet om U een mooie en smakelijke avond te bezorgen, maar dat is niet altijd even makkelijk, vooral niet met de drukte op zo’n zaterdag avond. Ik wil U in ieder geval ons excuses aanbieden dat U dit zo op deze manier heeft ervaren. Desondanks hopen we U toch nog een keer te mogen verwelkomen. 😃
Danielle S. • 1 review
December 31, 2023
5/10At New year's eve the service was terrible. The waiter almost kicked us out, because there were only 3 tables and it seems he wanted to close soon. The food was regular, not fresh pasta as we expected. We had a bad experience with my whole family.
Bella Milano • Owner
We're sorry to hear about your disappointing experience on New Year's Eve, especially regarding the service. We want to clarify that all our pasta is freshly made, and it's regrettable that this wasn't apparent during your visit. We take your comments about the service seriously and will address this internally. Your feedback is valuable and helps us improve. We hope to welcome you again and provide a better experience.
- -. • 1 review
August 25, 2018
6/10Prima restaurant
Tell us more about you and we will contact you as soon as possible
Log in to TheFork Manager and contact us by Chat.