Ahmet Can K. • 20 reviews
October 26, 2025
6.5/10They use different menus which means the menu item prices is different than the fork prices. If you make a reservation from the fork then you’re charged at least 2-3 euros more per item. Honestly I don’t understand why the restaurant does it. Instead they can just change the offer rate from 50% to 30% and don’t change the menu and the prices. Other than the food is good. I visited here two times. First time it was great with the proper service however the second time the owner was the waiter and his attitude was not nice. When he heard we made the reservation from the fork then he really got upset :)
Telepizza - Pizzeria & Steakhouse • Owner
Beste Ahmet, Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn momenteel bezig met het vernieuwen van ons menu. Het menu in de zaak is de oude versie, die we nog tonen zodat gasten kunnen zien wat er in elk gerecht zit. Tot 30 oktober 2025 vragen we om voor de juiste prijzen het menu via The Fork te bekijken. Mijn excuses als ik de vorige keer gehaast overkwam, het was erg druk doordat meerdere collega’s ziek waren. Dat had niets te maken met uw reservering via The Fork. Bedankt voor uw begrip en hopelijk tot snel weer! Met vriendelijke groet, Team Telepizza
Ahmet Can K. • 20 reviews
October 10, 2025
10/10Pizza was really nice and light. I guess they use real Italian flour. Thats why after I ate it, I didnt feel sleepy or tired. Next time I will try pasta and homemade tiramisu.
Telepizza - Pizzeria & Steakhouse • Owner
Beste Ahmet. Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en uw vriendelijke woorden. Wat fijn om te horen dat u zo genoten heeft van onze pizza en de kwaliteit van onze ingrediënten waardeert. Wij hopen dat u bij uw volgende bezoek ook onze pasta en huisgemaakte tiramisu zult proberen, we zijn ervan overtuigd dat ze u net zo goed zullen bevallen. Met vriendelijke groet, Team Telepizza
Justin A. • 1 review
September 26, 2025
10/10it was a pleasure to eat in telepizza!
Telepizza - Pizzeria & Steakhouse • Owner
Dear Justin, Thank you so much for your kind words! We are very happy to hear that it was a pleasure for you to dine at Telepizza. Your satisfaction means a lot to us, and we look forward to welcoming you again soon! Kind regards, Team Telepizza
David v. • 52 reviews
September 7, 2025
8.5/10Friendly staff and very tidy place. Reason
Telepizza - Pizzeria & Steakhouse • Owner
Dear David, Thank you very much for your kind review! We are glad to hear that you found our staff friendly and the restaurant clean and tidy. We hope to welcome you again soon at Telepizza. Kind regards, Team Telepizza
Rajat S. • 9 reviews
August 29, 2025
10/10Very nice food, very humble and well spoken server. Must try hidden gem
Telepizza - Pizzeria & Steakhouse • Owner
Beste Rajat, Hartelijk dank voor uw prachtige woorden! Wat fijn dat u zo tevreden bent over het eten en dat onze bediening u zo goed heeft geholpen. Uw compliment dat wij een “hidden gem” zijn, waarderen wij enorm. Wij kijken ernaar uit u snel weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team Telepizza
Tell us more about you and we will contact you as soon as possible
Log in to TheFork Manager and contact us by Chat.